بی ‌صدا سازان خاورمیانه

نصب پنل آکوستیک

نصب پنل آکوستیک

نصب پنل آکوستیک سبب پوشش دهی تأسیسات و نمای زیبای سقف می گردد. پنل های سقفی آکوستیک راک تایل به صرفه جویی در زمان، کار و هزینه ها می شود.

پنل سقفی آکوستیک ساخته شده با مواد پشم سنگ، محصولی با وزن سبک را برای نصب به پیمانکاران ارائه می کند. در ضمن پنل های آکوستیک تقریباً 50 تا 80 درصد سبک‌تر از سایر پنلها و تایلها هستند. از این رو با نصب تایل های آکوستیک در بلایای طبیعی سیل و زلزله امنیت جانی بیشتری خواهید داشت.

هزینه نصب پنل آکوستیک

وزن سبک تر پنل های سقفی پشم سنگ، فرآیند جابجایی و انتقال مواد به محل کار را ساده می کند. همچنین می تواند به نصاب ها کمک کند تا در هنگام نصب پانل آکوستیک برای سقف کاذب از آسیب دیدگی کمر جلوگیری کند. نصب تایل های سقفی آکوستیک یا پانل های ساخته شده از پشم سنگ سبک به کاهش کار و زمان تکمیل سریعتر کمک می کند و در کل هزینه های پروژه صرفه جویی می کند و پنل های سقفی پشم سنگ را نیز به یک انتخاب اقتصادی تر تبدیل می کند.

هزینه نصب پانل آکوستیک

نصب پنل آکوستیک علاوه بر کمک به سرعت و هزینه، به برآورده کردن برنامه های سریع شما کمک می کند. به دلیل ماهیت ذاتی راک تایل و پشم سنگ و توانایی مقاومت در برابر آب و رطوبت، پنلهای سقفی بی صداسازان خاورمیانه را می توان در ساختمان های ناتمام که پنجره ها به طور کامل آب بندی نشده اند یا سیستم های HVAC که هنوز کارایی ندارند، نصب کرد.

چگونه تایل های آکوستیک را برش دهیم؟

بهترین راه برای برش پنل های سقف پشم سنگ در یک حرکت با چاقوی معمولی شما است. پیمانکارانی که با برش الیاف معدنی نمد مرطوب یا تایل های سقفی گچی آشنا هستند، با سطح بندی و شکستن پنل ها آشنا هستند که اغلب ممکن است یک کار کثیف وقت گیر و با نتیجه لبه های ناهموار و تایل های آسیب دیده همراه باشد. یک چاقوی کاشی سقفی ساده و تیز و مهارت شما تنها چیزی است که لازم دارید تا بدانید که چگونه پنل های سقفی آکوستیک را برش دهید.

ارسال نظر

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.