بی ‌صدا سازان خاورمیانه

الگوبرداری رنگ پنل آکوستیک

در این مقاله می خواهیم نحوه الگوبرداری رنگ پنل آکوستیک از طبیعت را برایتان شرح دهیم. همانطور که می دانید تنوع رنگ راک تایل زیاد است و براحتی می توانید دکور داخلی خود را براساس رنگ مورد علاقه و متناسب با طراحی داخلی خود انجام دهید.  

انتخاب رنگ پانل آکوستیک

انتخاب رنگ تایل آکوستیک

بسیاری از رنگهای محصولات مختلف از طبیعت برگرفته شده و رنگ پانل آکوستیک نیز به همین صورت می باشد. در ویدئوی زیر مشاهده می کنید که انتخاب رنگها چگونه است. البته این تنها بخشی از رنگ های زیبا و متنوع راک تایل می باشد.

ویژگی های بارز تایل آکوستیک

ویژگی های بارز تایل آکوستیک

 از ویژگی های پنل های اکوستیک میتوان به عایق رطوبت، عایق حرارت و جذب کننده صدا اشاره کرد. اگر فضای مرطوبی دارید، جای نگرانی نیست تایل های اکوستیک به دلیل مقاومت بالایی که در برابر رطوبت دارند، به خوبی به عنوان عایق رطوبتی عملل میکنند. همچنین به علت داشتن پشم سنگ دارای انتقال حرارتی بسیار پایین هستند که سبب عدم اتلاف انرژی و صرفه جویی درآن می شود.

یکی از بهترین انتخاب ها برای کسانی که به بهبود کیفیت صدای محیط خود اهمیت می دهند تایل های اکوستیک است. یکی از اصلی ترین ویژگی آن خلاص شدن از سرو صدا های مزاحم است .تایل های اکوستیک در مکان هایی که معمولا سروصدا ها زیاد است مورد استفاده قرار می گیرند، مانند : سینما ، مکان های اداری و اموزشی .